TEGYETEK TANÍTVÁNNYÁ MINDEN NÉPET!

Közösségépítő nap a BTA munkatársaival

A Baptista Teológiai Akadémia (BTA) vezetése igyekszik sokirányú módon elmélyíteni a testvéri közösséget úgy a hallgatók, a tanárok és az iskolában dolgozó munkatársaik felé is. Most a tanév kezdetén az intézményben naponta helytálló munkatársak számára szerveztünk egy kreatív közösségépítő napot 2023. szeptember 11-én.

A tanulmányi kirándulással egybekötött közösségi nap helyszíne a Börzsöny hegység szívében található Szt. Orbán Erdei Fogadó és az üdülőközpontot körbe ölelő páratlan szépségű Duna-Ipoly Nemzeti Park hegyei és völgyei voltak.

Utunk során felkerestük a Budapesttől mintegy 70 km távolságra található Szokolya-Királyrét várhegyén nemrégen felépült kilátót, ahonnan páratlan kilátás tárul a természet szépségében gyönyörködő turista elé. Mindenkinek ajánljuk felkeresni és onnan Isten teremtett világát hálaadással megtekinteni!

Egy aktív résztvevő élménybeszámolója:

„Verőfényes szép nap reggelén indult útra a BTA munkatársi köre, hogy az új tanév kezdetén közösségi nappal hangolódjon rá az előtte álló feladatok végzésére. Az úti cél Kóspallag volt, a Börzsöny egyik kedves kis falujához tartozó remek fogadó, ahol a bőséges vendéglátás mellett izgalmas program fonta egybe a jelenlévőket.

A tizenkilenc munkatárs kíváncsian várta, mi is lesz az, ami közelebb tud hozni bennünket egymáshoz. Játékos feladatok vezettek egyre mélyebben az önismeret, és a munkatársi kapcsolat örömeinek felfedezésében. Hol derűs, hol megható, mélyen elgondolkodtató megszólalásokat hallhattunk, egymás új értékeit felfedezve.

A délután folyamán a csapat – habár autós túrával –, de így is izgalmas kirándulásra szánta magát. Az úti cél a Királyréten épült új kilátó volt, ahonnan csodás panoráma tárul a látogató elé.

Élményekben gazdag napot zárhattunk hálás szívvel. Örömmel mondhatjuk, készen állunk, hogy ráhangolódjunk az új szemeszter feladatira. Bizalommal tekintünk így együtt az új tanév kihívásaira! Bizalmunk alapja közös hitünk, hogy intézményünk nemcsak a teológia tudományának közvetítését tartja fontos feladatának, hanem a Jézus Krisztusban található tanítványi kapcsolat ajándékát is. Együttesen építjük Krisztus testét, az eklézsiát. Köszönjük, igazán élménydús nappal ajándékoztatok meg bennünket! Üdvözlettel: Újváriné Szabó Anikó”

Soli Deo Gloria!

Immánuel! Velünk Az Isten!